Merhaba 2 hafta önce avşa adasına tatile gittim ordaki akbank atmsinden 1k para yatirma işlemi gerçekleştirdim işlem gerçekleşiyor dedi kartımı iade etti ve hesaba düşen herhangi bi tutar olmadı maalesef papara yetkilileriyle görüştüm tatile olduğumu çok büyük bi miktar olmasada tatilde olduğum için önemli olduğuunuda belitrtim ilk 4 gün bankalar arası anlaşma tarzı bişey varmış o süre içerisinde gelmezse 5+15 gün içerisinde geleceğini söylediler haftaya salı 15. gün sizce süreç ne olacak