evet kesinlikle 2 ayda 1 yeniden kayıt yapıyorlar. bu ay bir cihazım tak diye kapandı hala süresi varken, 2-3 gün mağdur olduk telefoncu arkadaş takibini yapmamış belli ki.. bahsettiğim arkadaş da bu forumda ama açıklamak istemiyorum işlerini baltalamamak adına.