Bende bu sebepten yurtdışı cihaz almadım alma niyetine girip araştırdım kayıt işini. Yurtdışına girip çıkma şansı olan arkadaşlar alabilir tabi kendi pasaportuna kaydettirip kullanır telefonunu.