Peki ev sahibi evi sattığında evden çıkartma durumu nasıl oluyor? Kiracı 5 bin liradan oturuyorken yeni ev sahibi 10 bin lira yapıyorum diyip evden çıkartma hakkı oluyor mu?
*Mal sahibi Dairesini yeni bir alıcıya satarsa bu durumda bir önceki ev sahibiyle yapılmış olan sözleşme otomatikman aynı şekilde devam eder.
(Son dönemde BU KONULARDA BİLGİSİZ, Kiracıyla konuşup anlaşmadan Ev alan bir çok kişi ya çok büyük pişman oldu yada Satın aldığı evi eski sahibine geri iade etmek için Dava açtı.)
..