Metbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etiketiniz için çok teşekkür ederiz. Dilerseniz Dijimin yazılımımıza göz atabilirsiniz;

Forum konusu:https://www.r10.net/script-satisi/32...-kullanim.html

Yazılım: https://www.metbi.net/dijimin/

Yazılım modülleri:https://www.metbi.net/dijimin-plugins/

İyi forumlar.
öm'den iletişime geçiyorum, bu arada discordunuz var mı?