Bundan 4-5 yıl evvel dji phantom ile başlamıştım drone kullanmaya. Onda da kumandaya gelmek gibi bir özellik vardı ancak kullanmaya başlamadan önce mutlaka kalibrasyon yapmam gerekiyordu. Belli tuşlara bastıktan sonra sarı lambayı yakıyor ve belli hareketler yapmamı istiyordu cihaz...
Ardından uçak gibi yanıp yanıp sönünce yeşiller uçuşa hazır demekti Bunda da kalibrasyon var mı acaba? 🙂 Ondan gitmiş olabilir mi?