Bazı noktalara değinmek istiyorum.
*Açık öğretime ya yerleştirme puanınız ile yada önceden ön lisans/lisans tercihi yaptıysanız bu tercihin düzeyine göre başvuru yapılabilir.
*Ön lisans mezunları sınavsız ön lisans programlarına başvurabilir.
*Lisans mezunları sınavsız olarak lisans ve ön lisans açık öğretim programlarına başvurabilir.
*Bir kişi aynı anda örgün olarak aynı düzeyden eğitim alamaz.
Nasıl mı?
*Bir kişi örgün lisans okurken 2. senesinde sınava girerse başka bir örgün lisansı aynı anda okuyamaz fakat uzaktan öğretim yada açık öğretim olarak okuyabilir.
*Bir kişi örgün lisans okurken örgün olarak ön lisans okuyabilir. Örgün ön lisans okurken örgün lisansa da sınav ile başvurabilir.
Danışmanlık almak isteyen kişiler
https://www.ogrencikoclugu.org/iletisim.php sitesine bakabilirler kendilerinden daha yeni hizmet aldım gayet memnun kaldım. Yerleştirmeyle ilgili ayrıntılı sorularınız varsa veyahut yapacağınız tercih kesin kazanacağınız ve kesin istediğiniz bir yer değilse özellikle işinize yarar.