Malesef r10 yapay zeka ile ilgili gerçek bir şey olduğuna inanmıyorum.githubdan çekecek ,onu eğitecek.hiç ümitlenmeyin.yabancı botlar var ondan alıyım diyorum .almayla bitmiyor ki bide tokeni var.aylık 1000dolar.bekliyok valla biri yapsada yapay zeka makale üretsek diye