Bir şeyler yapma konusunda heves edip 4 sene sonra tekrar aynı sınava girdim, sonuç puan anlamında tatmin edici oldu fakat sıralama olarak biraz yüksekte kaldım gibi. Herkes için hayırlısı olsun.