Balici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
jahreinin bugünki yayını izledim ve gerçekten ne kadar rahatsız olduğumu anlatamam adam kendi vucudunu erkek arkadaşıyla beraber sergileyip parayla satan kişilere sanatçı diyor ve bunu yapın diye öneride bulunuyor üstüne adam ben sevgilimi ve kendimi sergiliyorum ala gavat değilim diyor ve komediye çevirmeye çalışıyorlar şaka gibi gerçekten acaba kendi karısıyla aynı işi yaparmıydı ahmet ?

kısacası sizin bu konuya bakış açınız nedir merak ettim sanat olarakmı görüyor insanlar gerçekten bu işi
sadece sanatçılar görür