Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şöyle ben rizeliyim, erzurum ilkten yakın diye yazdım ama insanları,yemekleri,şehrin sıcaklığı bence gayet güzel. Yabancı uyruklu çok insan yok, erzurumun nufusünun çoğunu öğrenciler oluşturuyor bu yandan sıkıntı çıkmıyor. 3 tane avm'si var, 2 tane de caddesi. etü'nün kampüsü boş hocam kampüs beklentiniz olmasın derse girip çıkıyoruz ordan caddelere veya ataüni kampüsüne geçiyoruz. her sene icebreak şenlikleri olur. geçen sene sagopa ve duman geldi. İnsanı yobaz değil el ele tutuşunlar sokakta bira içenler var. 2--3 tane bar var onlar dışında yok. Yeme içme çok ucuzdu en son, şuan zam geldi mi bilmiyorum. İzmirden gelen bir arkadaşım var o sevmiyo pek buraları çünkü soğuk genel olarak bunun dışında başa gelen çekilir hocam çağ kebabı yeter bunların üstesinden gelmek için
tamamdır hocam teşekkür ediyorum listeye aldım erzurumu altlara yazıcam olurda çıkar ya gidersem üzülmem dediğiniz gibiyse.