emirwhister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur hocam size zahmet çok iyi olur
Merhabalar hocam boş zamanı anca yakalayabildim Githubda paylaştım eklentiyi forumdada konu açtım ihtiyacı olanlar kullansın diye. Buyrun konu linki

https://www.r10.net/bot-program-alis...followers.html