Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba hocam, ben Erzurum teknik üniversitesinde bilgisayar okuyorum. Bölüm çok zor, olur da yazmayı düşünürseniz eğitim seviyesi 50k daki okullara bedel şaka yapmıyorum. Geçen sene C dilini öğrendik finalde ve vizelerde çıkan sorular yapay zeka ve üst düzet algoritma gerektiriyordu. Sınıftaki 90 kişiden 15-20 kişi anca geçti. Böyle dediğime de bakmayın mezun olunca aranan bir mühendis olacağımızın kanısındayım. geçen sene ing bölümü 150-160k dan aldı. Türkçe bölümü 200k'dan aldı. Olur da yazmak isterseniz erzurumda yardımcı olurum. Atatürk üniversitesi için bir şey diyemem tek diyeceğim güzel bir kampüsü var ama eğitimi dinazor hocalardan olduğu için eğitim biraz eski ve tek düz. Hakkınızda hayırlısı hocam
merhaba evet benimde gözüme çarptı orası ama dediklerinizi ilk defa duyuyorum o zaman çok iyi. zor olsun yeter ki kaliteli olsun diyorum ben. şehir nasıl peki merkezdemisiniz 4 sene çekilir mi yani sadece ders değil etraf çevre olarakta bilgilendirirsen çok makbule geçer.