Merhabalar Cuma günü birisinden ödeme aldım. borunu ödedi
Cuma akşam gönderdi pazartesi hesaba geçeceğini ticarî hesaptan gönderdiğini söyledi ancak hesabıma gelen giden yok e
npara kullanmadığım için bilmiyorum benim bildiğim saat 9.15 ten sonra direkt gelmesi gerekir
Hesabım gelen giden yok bilgisi olan var mı bu konuda