sftcore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 ayda 33 milyon dolar kazanan var onlyfanstan tabi bu yabancı biri. Türkiye de de bu kadar yoktur ama aylık 10-100$ arası kazanan vardır bence. Yayını izlerken en çok dikkatimi çeken kişilerin verdiğini abonelik ücreti değil özelden yapılan isteklerden çok para kazanıyorlarmış. Adam özelden ne istiyorsa yaptırıyor para karşılığında işte dediğim sapık zihniyet bu.
Tabii ki. Eğer bahşiş sistemi olmasa ayakta kalmazlar. Çünkü geneli atılan videolardan pek de memnun olmuyor. Büyük çoğunluk çok vasat içerik paylaşıyor. Ya çok kısa ya çok özensiz. Bunu görünce öteki aya kimse üyelik almıyor. Aldığı da zaten özel resim ve video atanlar oluyor.