Forumu okuduğunu biliyoruz hala yeni üyeliklerle gelmeye çalışıp banlanıyorsun.
Malum gün hem bir sürü insanı mağdur ettin hem de whatsapp'ını kapatıp gittin. Topladığın paralar yanına kar kalacak sanıyorsun ama o iş öyle değil
Avukata verildin yakında seninle hesaplaşacağız. Sen ve hesaplarını kullandığın kişiler hiç fark etmez sırayla hepinizi ifadeye çağırdıklarında o parayı fazlasıyla senden almasını biliriz.
Adem Yıldırım hesabına 1 krş gönderdim açıklama kısmında seni bir sürpriz bekliyor