ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzun süredir kullanıyorum ayarları hiç kurcalamadım.


Yok hayır henüz ticket oluşturmadım. Birazdan açacağım.
Ben giga kullanıyorum. Ticket açıyorum yarım saate arıyorlar. Geçen aynı bağlantıda bir telefon İnternet olmasına rağmen e ticaret sitelerine giremiyordu. Yazdım, aradılar ve düzelttiler.