uzun süredir kullanıyorum ayarları hiç kurcalamadım.
Yok hayır henüz ticket oluşturmadım. Birazdan açacağım.
Ben giga kullanıyorum. Ticket açıyorum yarım saate arıyorlar. Geçen aynı bağlantıda bir telefon İnternet olmasına rağmen e ticaret sitelerine giremiyordu. Yazdım, aradılar ve düzelttiler.