Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Genel sorun yoksa eğer
Ana Santralden Portunu degismislerdir. Turk Telekom sürekli bunu yapıyor biri arıza kaydı açınca ana kutudan portu değiştiriyorlar Benim başıma da geldi. Senin soketi çıkarıp başka yere takmislardir.