Merhaba bugün yapı krediden kredi kartı aldım onaylattım gelmesini bekliyorum bana da dedilerki dijital hesap aç oraya para at ordan alışveriş yaparsın kartın gelmesini bekleme dediler bende açtım para attım oraya kredi kartından para geldi ama şimdi bi internet sitesinden o siteye para atıp tekrar o parayı kendi banka hesapıma atmam lazım varmı böyle siteler