yasin26es adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba bildiğiniz üzere google domains kayıt ücretleri birkaç gün sonra 75 Tl den 195 TL ye çıkarıyor. şimdiden yenilersek 75 TL ye yenilemiş olacağız. Sizce sitemin domainini şimdiden buradan 75 TL ye uzatmalımıyım yoksa başka bir firmaya aktarırken sadece yenileme ücretiyle aktarabiliyormuyuz o şekilde uzatmak dahamı mantıklı olur. tabi 75 TL den ucuza kayıt yapan baska fırma varsa
Hocam uzatabildiğiniz kadar uzatmanızı tavsiye ederim 75 TL gayet iyi bir fiyat. Zaten fiyatlar her geçen gün yükseliyor. Yarına göre bedava kalacak bu fiyat bence.