hocam yazdım da artık ne zaman cevap verirler bilmiyorum malum çok ağır cevap veriyorlar. maile, bildirimlere de baktım doğrulama için herhangi bir istekte bulunmamışlar
bana hiç cevap vermediler. direkt açtılar. ara ara bakın bence bir bakmışsınız açılır. Yani en azından temennim o.