Callipeg yada daha profesyonel bir program ile logo animasyonu yapabilen varmı?

*İntro değil arkadaşlar belirttiğim programda “Callipeg logo animation” olarak ararsanız nasıl birşey istediğimi anlayabilirsiniz.