Yusufben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durum ne Kardeşim
O dönemde stoploss yoktu hocam , stoplossu yaklaşık 1.5-2 ay önce ekledim, o zamandan beri sorun yok . Düşüş zamanı stoploss olmadığı için terste kalındı ama son 2 ayda bir sorun olmadı stoploss olduğu için. Hatta şunu söyleyeyim, Bitcoin 32K iken kullanmaya başlayan kişi şu an kârda (şu an bitcoin 20k civarı)