Merhaba,
Android telefondan iPhone telefona geçtim numaralarım gitmişti çoğu numara hala lazım ve her türlü yöntemi denedim. Yardımcı uygulamaları, google rehberi vs vs herşeyi denedim fakat numaralara ulaşamadım.
Sim aynı sim herhangi bir yöntemi var mı? Ya da Whatsapp üzerinden herhangi bir şekilde ulaşmam mevcut mu? Aynı şekilde orda da herhangi bir yedeklemem v.b yok.