Burda yapılan çoğu yorumun hatalı olduğuna emin olabilirsiniz
Hatalı olan kısım neresi tam olarak? "Sözleşmenizi bilmeden yorum yapmak hatalı olur" dışında söylediklerim yasal olan şeyler. Her şeyden önce %25 zamdan fazlasını ve x2 depozito-güncel bedelden iade etmeniz zorunlu (2 kira bedeli depozito aldığınız için). Gerisi sözleşmenize bağlı. Hatta depozito bile sözleşmenize bağlı. Sözleşmenizde ne yazıyor?