YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aylık 5k kullanım ücreti vardı, 100k da aylık hacim istiyorlar malesef geçen yıl fiyatları bu şekildeydi dahada artmıştır
Oooo tabii efendim