NoneDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiyede numara almak için kimlik onayı vs gerekiyor. Yurt dışındaki gibi satılmıyor maalesef. O yüzden onun ile açılan telegramlarda gerçek kişilere ait oluyor. Siz o telegramdan bir suç işleyedebilirsiniz. Devlet ve r10da buna önlem alıyor elinden geldiğince.
Evet hocam farkındayım fakat uzun soluklu konunun içinde gayet açık bir şekilde tr nmara satışı olan konular, alım konuları var. Bunlar dururken aktif konu üzerinden alım satım ypaılırken benim konumun açtığım gibi 3 4 kere üst üste silinmesi garibime gitti doğrusu.