Türkiyede numara almak için kimlik onayı vs gerekiyor. Yurt dışındaki gibi satılmıyor maalesef. O yüzden onun ile açılan telegramlarda gerçek kişilere ait oluyor. Siz o telegramdan bir suç işleyedebilirsiniz. Devlet ve r10da buna önlem alıyor elinden geldiğince.