onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alınmayan kargo ile icranın ne alakası var onu çözemedim.. Üçkağıta getirmeye çalışıyorlar
Merhaba, sözde kargoyu almadığım için onları kargo ücreti şeklinde zarara uğratmışım. Sebebi buymuş zarara uğrayacaklarmış, gösterdikleri gerekçe bu.

yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
to-katçılar kesinlikle almayın kagoyu.hiçbir şekilde icraya veremezler.içiniz rahat olsun
Bende öyle düşüyorum sonucunu merak ediyorum çünkü kendimde sürekli internetten alışveriş yapar ve kredi kartıyla ödeme yaparım.

Teslim almadan geri giden ürünlerimde oldu hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım.