bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Setcard kullanabilirsiniz. Bir nebze yükünüzü hafifletir. Örneğin ben Setcard a aylık 5bin yüklüyorum. Bana 5000TL fatura kesiyorlar direk gider gösteriyorum. Bütün market ve restoran harcamalarımı bu kartla yapıyorum. Eğer aracınız varsa ve şirketinizin üzerine ise aynı olayı Setcard yakıt kartı çıkartarak ta yapabiliyorsunuz.
Bir sorum olacaktı size 1100 TL ödeme yapmıştım set kard için muaf olacağımız miktar 1100 TL mi yoksa onun yüzde 8 mi oluyor?