AbdullahHas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de bayramdan önce gönderdim 2hafta oldu tık yok bayramdandır dedim fakat google hizmetlerinde(indexleme adsense analtycs vsvs.) aksaklık olmuş bugün düzeltmişler
belki düzelir bi hafta daha beklıyeceğım..

yalnız ben reklam yerleşme yapmadım otomatik kodu headere ekledim bıraktım öyle onaylanınca yapıcam yerleşimi bu doğru bır hareket mı?
r10 da bir konuda görmüştüm, en çok hit alan iki makaleye reklam yerleşimi yapılırsa daha hızlı onay veriyormuş adsense. Ben tam reklam yerleşimi yaptım bakalım ne olacak