hocam usd için komisyon çok gidiyor bddk kararından sonra makası açtılar, her seferinde kapalıçarşıya da gidemiyoruz, hangi kanaldan usd alım satım yapıyorsunuz. binancedan (global) komisyonsuz yapıyorduk onuda uygulama güncellendikten sonra kullanamıyorum çorba gibi oldu