Srol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aracınızı hopa'dan ileri sokmayın diyorlar, gelip çarpıyorlarmış. Durduk yere ceza yazıyorlarmış. İnternette çok dolanıyor bu laflar bilemedim
3 sene önce gittik hocam batum çok güzel yer böyle sorunlar yaşayacağınızı sanmıyorum