Elbette her işin zorluğu vardır, sonu güzelse sıkıntısını çekmeye razıyım hocam

Daha çok ben youtube camiasına girmek istiyorum ne olursa bir şekil yapmak istiyorum varsa daha iyi fikriniz dinlemek isterim
youtube camiası gerçekten çok zor. DSLR kamera alıp (nikon d3200) ikinci eli 2500 lira civarında, bir ışık ortalama 500 TL -1000 TL arasında, tripod 350 - 450 bandında )
Bunlarla içerik üretmek bu iş ile uğraşmaktan daha iyi açıkçası..
Bana desen ki benim iş mi senin önerdiğin iş mi ? ben kendi önerdiğimden devam ederdim. Öbür türlü rakibin olan bir sürü site var ve başta olmak imkansıza yakın gibi bir şey. Bir de youtube'da bildiğim kadarı ile kanal ismini değişemiyorsun ve abone olan kitle için ileride başka içerik üretirsen ilgi alanı dışında kalacağı için abonelerin abonelikten çıkmalarına gibi olumsuz sonuçlar doğurabilir.