Hocam Allah utandırmasın. Ben de sizin pozisyonuzdayım. Muhtemelen seneye haziranda düğünümüz olacak. Ben buzdolabı ve çamaşır makinesini LG den aldım, mediamarkttan. Arkadaşlarının da dediği gibi siz daha çok büyük eşyaları kovalayın yenge küçük eşya kovalasın. İdare etmek bakımından biz halihazırda kullandığımız bir çok eşyayı kullanmaya devam edeceğiz, örneğin benim 50 inç telefunken akılsız TV'im var, onu değiştirmeyi düşünmüyoruz. Şu an biz de yatak odası takımı ve oturma odası takımı takip ediyoruz ama 1 sene mağazada bekletmiyor hiçbir yer. Bu sebeple almayı planladığımız şeylerin parasını kredi çekip ödemeye başlamayı, alma işini sonraya ertelemeyi mantıklı bulduk. Çektiğimiz kredi parası dövizde veya altında bekleyecek tabi.