Ts3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaydı felan nasıl yurtdışı telefonlarda peki ? bi ara 1500 lira felan kayıt yaptırma olayı vardı
Geçici imei kaydı yapılıyor r10 da fln konusu vardı sanki bazıları kaydını yapıp satıyor sahibindene bi bak derim 1 2 aya bu telefondan almayı düşünüyorum bende