Merhaba, hatırlayanlar vardır Tekel bayi açtığımı daha önce forumdan belirtip bilgili abilerimden akıl almıştım. Tuborg ve Efes ile ayrı ayrı görüşüp dolap talebinde bulunduk ve dolaplar verildi. Aynı şekilde Pepsi ve Coca-Cola ile anlaşmak istedik ancak her iki firma da ellerinde dolap olmadığını olan dolapların da bozuk olduğunu ilettiler, bulunduğum şehirde ve ilçede biraz araştırıp soruşturduğumda bu iki firma çoğu yere böyle diyip önceliği tanıdıkları oluyor. Şikayet var üzerinden talebimi oluşturdum, Müşteri hizmetlerini aradım ancak elimden bir şey gelmiyor. Ne yapmamı önerirsiniz, nasıl bir yol izlemeliyiz.

Şuan tekel bayide ürün bulunmuyor çünkü gelen dolapların boyutu ve nereye koyulacağı henüz netleşmediği için dolap gelmeden raf alamıyoruz. Bizim için her geçen gün zarar olarak işliyor.