efekoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir yere şikayet edemezsiniz maalesef. Aynı evde yaşayan herkes otomatik olarak temaslı statüsünde değerlendiriliyor.
İkametgahım bile farklı babamla.