Babamın testi pozitif çıktı ancak herhangi bir temasımız olmadı. Evli ablam bile temaslı olarak karantinaya alındı. tatile gelmiştik zehir oldu. Temas etmedim diye belirttiği halde temaslı durumum kaldırılmadı bugün 6.gün. Nereye şikayet edebilirim ?