Öncelikle herkese iyi forumlar dilerim.
Bu platforma gireli 7 ay oldu.Bazı özel durumlardan ötürü fiziki olarak bir yerde çalışamıyorum.Tek gelir kapım burası oldu.Onlarca güzel insanla tanıştım, iş yaptım.Eşim ve bir kızım var.Bu işler sayesinde geçimimizi sağladık.Gün geçtikçe farklı işler keşfedip öğrenmeye çalıştım ve bu konuda da kararlıyım.Her şey için başta r10 yönetimi olmak üzere hepinize teşekkür ederim.İyiki varsınız.Bu yaşımada r10 lu olarak giriyorum.Hayat hepimizin karşısına güzellikler çıkarsın.
7/24 telefondan forumdan çıkmadığım için eşim kendisi böyle bir pasta yapmış 😁 Hepinize yollardım ama kargo işi sıkıntı e bir de çok kalabalığız nasıl yetecek 😁