Hocam hiç bulaşmayın bence. Zaten faizler ciddi yüksek bir de şu anda en aşağı %30 - 40 arası komisyon ile çalışıyorlar. En azından benim gördüklerim. Yani çok ama çok ciddi bir kayıp.