Merhaba arkadaşlar 3 yıl önce icralık olup borcumu kapattığım için şuan kredi kartı bile çıkartamıyorum banka sisteminde çıktığı için komisyon karşılığında kredi çıkartan yerler varmış bildiğiniz yerler varsa paylaşırsanız çok sevinirim.