hocam eve geldim bi yarım saattir kullanıyorum elimde silikon varmış gibi hissettiriyor bir de yanları delikli ben böyle fiyata böyle bir şey gerçekten beklemiyordum içinden pil de çıktı

ama alışmışım sesli mouselere bastığım belli olmuyor ona alışacaz artık
o silikonlar elin terlemesini önlüyor hocam zamanla o tırtıklar eriyor

biraz kullanın daha bırakamazsınız ne mouselar aldım razerın 2k lık yok kullanamıyorum