bir şeyin ucuz yada pahalı olmasını fiyatı belirlemez.
algılanan değer < fiyat ise bu ucuzdur.
algılanan değer > fiyat ise bu pahalıdır.
yani yapılan işlerin algılanan değerini yükseltirseniz herkesin 300'e sattığını 3000'e satarsınız.
tersi durumda 3000 lira olduğunu düşündüğünüz hizmete 300 lirayı bile fazla görürler.
dolayısıyla bu konuya kesinlikle katılıyorum. düşük fiyatlı hizmetin pek bir faydası olmaz.
o zaman yüksek fiyatlı hizmetinizin değerinin de yüksek olduğunu kanıtlayabilmeniz gerekir.
tüm olay aslında bundan ibaret
reonakrates de geldi =)
teşekkürler hocam konuya katkınız için. oldukça yerinde bir yaklaşım
"algılanan değer < fiyat ise bu ucuzdur.
algılanan değer > fiyat ise bu pahalıdır."
sevdim bunu