Exael adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nota vermişlerdir Türkiyeye yoksa neden haber yapmasınlar. Aba altından sopa göstermişlerdir.
SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'nin derdi başından o kadar aşkın ki gazetecilikte gündem dayanmıyor. Bi hype'dı o savaş muhabbeti bizim için bitti.
bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savaş devam ediyor, insanların ilgisi azaldı. Medya para kazanamayınca saldı o tarafları.
Kısaca her şey son hız devam ediyor fakat biz haberdar olamıyoruz. Basın ve medya bile para aldığı tarafa küresel anlamda çalışıyorsa diyecek bişey bulamıyorum.