Hocam bende Denizli'deyim. Aynı dertten muzdarip. Geçen haftalarda sanırım yunus emre mahallesinde vardı fakat yabancılar boş bırakmıyor. Birde sitelerden değilde kendiniz gidip mahallelere bakın emlakçı olmayan kiralıklar vardı en son. Daha uyguna oluyor.