Menelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam, hikayenizi okudum tebrik ederim.

Ben de sizin yılbaşında yaşadığınız yol ayrımındayım, 30 yaşında bu yola çıkıyorum inşallah başarırım. Eğer paylaşabileceğiniz özel tavsiyeleriniz varsa çok sevinirim
Çok teşekkür ederim. Böyle geri dönüş olunca gerçekten çok mutlu oluyorum.
Ben kendimi henüz "bu yol doğru yol, bu yol yanlış yol" diyebilecek bir seviyede görmüyorum. Ama benim öğrenme aşamamda pratik yapmaya başladıktan sonra her şey çok değişti. Özellikle CSS öğrenirken klonlamadığım site kalmamıştır. Sadece tasarım da olsa, responsive ve sorunsuz bir şekilde klonlayabilince çok motive oldum. Sonrasında JavaScript ve React için de aynı şekilde devam etti. Beni şahsen öyle "bugün slider yapıyoruz" gibi videolar ya da pratikler tatmin etmiyor. Basit de olsa komple bir sayfa yapmak daha tatmin edici oluyor. Ben de o şekilde çalıştım sürekli.