Başka birisinin kız arkadaşınızın hikayesine tepki bırakması sizi niye bu kadar rahatsız ediyor ki? Ben de liseden arkadaşlarımın fotoğraflarını beğenip arada hikayelerine tepki bırakıyorum. Arada bir yazıyorum, konuşuyoruz. Bir erkek bir kıza sadece düşündüğünüz anlamda yaklaşmak zorunda değil.

Kız arkadaşınız yazan ya da beğenen kişiyle arasındaki mesafeyi koruyorsa keza bu onu rahatsız etmiyorsa neden sizi rahatsız ediyor ki? Kız arkadaşınız silmedim diyorsa silmemiştir, inanmayıp gelip burada sormanız kız arkadaşınıza güvenmediğiniz anlamına geliyor kusura bakmayın.