hocam öncelikle hayırlı ugurlu olsun Türkiyede mi iş buldunuz yurtdışımı yurtışıysa hangi ülke ve nasıl iş buldunuz tavsiyelerinize ihtiyacım var
Çok teşekkür ederim.

Türkiye'de remote bir iş buldum hocam. Henüz işin çok çok başında olduğumdan dolayı, kendimi geliştirebileceğim bir iş çıktı karşıma. Çalıştığım ekip de beni destekleyebileceğini belirtince anlaştık çok şükür. Müstakbel eşim Rus, junior aşamamı atlatınca yurt dışı taraflarına bakmayı düşünüyorum kendimce.
Teşekkürler hocam