Ben bir seocu değilim ama gördüğüm SEO adı basite indirgenmiş durumda. Kendi işlerime yetecek kadar seo öğrenmeye çalışıyorum ücretli ücretsiz eğitimler kaynaklar ile birlikte. Üstüne uygulamalarımın sonucu görmek için yani SEO konusunda birşeyler becerebildiğimi anlamak için geçecek süre derken bakalım kaç yıl geçecek. Tabi bir de bu süre içerisinde gelişmeleri takip edip sürekli yeni bilgiler ile kendini güncellemek.
Demem o ki iyi bir SEO uzmanı olmak için gerekli olan deneyim, süre ve hatta eğitim harcamaları bu şekildeyken ucuz fiyatlı hizmet ile uçmayı beklemek tabi ki normal bir düşünce değil.
Kuralım rankmath üstüne cache eklentisi birazda backlink aldık mı her yer yemyeşil oldu demekle bitmiyor maalesef.
Son olarak r10 daki bütün seo uzmanlarına selam olsun her birinizden bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum.